Sweet Dreams

סדנת שוקולד למתקדמים

סדנאות שוקולד למתקדמים

לקחתם את האהבה שלכם לשוקולד צעד קדימה, ועתה אתם רוצים לשכלל את הידע הקיים? בשלני השוקולד באשר הם – הסדנה הבאה היא בשבילכם.

סדנת שוקולד למתקדמים, תכנית בת 5 שעות ובה נשכלל את הטכניקות הקיימות, ונלמד שיטות "סודיות" שמשמשות כל שוקולטייר מקצועי. מגוון הסברים מקיפים תוך התנסות מעשית שתציף את החדר בניחוחות ממכרים ומהפנטים.

הסדנה תיאורטית או מעשית?

הסירו דאגה מלבכם, האמונה שלי היא שאין אדם לומד מהסברים יבשים ותו לא.

סדנת שוקולד למתקדמים מקנה ידע תיאורטי נרחב להיכרות מעמיקה יותר עם חומר הגלם המשובח והממכר, אך מרביתה מוקדשת לעשייה, שכן אין דרך טובה ויעילה יותר.

כל פעולה שנעשה תגובה בהסבר מקיף, ועם תום הסדנה יחולקו חוברות שיסכמו את החומר של השיעור.

כל פעולה תזכה להדגמה על-ידי מנחה מקצועי, ומיד לאחריה כל יתר המשתתפים בסדנה יבצעו את אותן הפעולות באותו הסדר.

לאורך התרגול, המנחה של הקורס עוברת בין המשתתפים בוחנת היטב את הטכניקות בהן הם משתמשים.

המטרה שלנו היא להבטיח שתצאו עם ידע שאותו תוכלו ליישם מיד עם הגיעכם לביתכם.

למי סדנת שוקולד למתקדמים מתאימה?

  • ראיון טלפוני קצר - זה לא נועד להוציא אותנו סנובים, אלא פשוט לוודא שאתם מתאימים לחומר הנלמד. שלא סתם תוציאו כסף ותהיו לא מרוצים 🙂
  • בעלי ידע פרקטי - אם אתם יודעים לבשל שוקולד, לטמפרר ולייצר חטיפי שוקולד מאפס, הסדנה הזו תעשיר את עולמכם ותאפשר לכם לצאת עם ידע שלא היכרתם קודם!

מה נלמד לאורך הסדנה?

סדנת שוקולד למתקדמים עוברת הרבה מעבר ליסודות של עולם השוקולד, והיא כוללת הרחבות על עולמות המתוקים לרבות טכניקות שונות, ומרי גלם וסוגי עיצובים.

בין הנושאים הנלמדים במסגרת סדנת שוקולד למתקדמים ניתן למנות: טמפרור שוקולד, כיצד לייצר נגיסי שוקולד קטנים עם מילויים מפתיעים, מרקמים, תורת שילובי הטעמים, מתכוני עוגות, שימוש במברשות לעיצובים, גנאשים, בחירת חומרי גלם, תכנון מוקדם של קינוחים מתקדמים, שילובי צבעים וצביעת שוקולד, בראוניז, טראפלס ועוד!

שניפגש? 🙂

צוות חלומות מתוקים ישמחו לפגוש גם אתכם עם סדנת שוקולדים בלתי נשכחת.

המטרה שלנו היא לייצר עבור המשתתפים שלנו חוויה חדשה, מועילה ומתוקה.

השאירו לנו פניה, ואנו מבטיחים לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

השאירו פניה

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה