Sweet Dreams

סדנת שוקולד למתחילים

סדנאות שוקולד למתחילים

תגיעו עם בגדים נוחים ו"לא חשובים" 🙂

סדנת שוקולד למתחילים – כרטיס הכניסה שלכם לעולם שכולו ניחוחות מתוקים וטעמים ממכרים. מפגש בן 5 שעות עם מנחה מקצועית מענף השוקולד, שתכיר לכם את מאפייני השוקולדים, סוגיהם השונים, דרכי בישול ושלל אמצעים, שיטות ומכשורים שיאפשרו לכם ליצור יצירות מרהיבות ממש כמו שוקוליטיירים מקצועיים.

למי סדנת שוקולד למתחילים מתאימה?

הסדנה מתאימה לחסרי ניסיון באשר הם, אשר מבקשים להתנסות, להכיר ולשלוט בעולמות הבסיסיים והחשובים ביותר של ענף השוקולד.

אני מזמינה אתכם ללמוד כיצד לטפל בחומר הגלם המעולה הזה, כיצד להבחין בין מה שאיכותי יותר לבין מה שאיכותי פחות, שילובים מרתקים של מיני טעמים שונים ושלל תוספות שישדרגו לכם אפילו עוגות וותיקות ומוכרות במטבח הפרטי שלכם.

הפרקטי הרב שנרכש לאורך סדנת שוקולד למתחילים, איננו פוסח גם על הקניית ידע תיאורטי שיאפשר לכם לקחת את הסדנה אל מחוזות פרטיים ויצירתיים משלכם.

מה צריך כדי להתחיל?

  • בגדים נוחים - אתם עומדים להתלכלך. ואין יותר כיף מזה 🙂
  • מרץ! הרבה מרץ! - המלאכה מרובה והזמן קצר. הסדנה מיועדת לכל מי ומי שיש לו קוצים ב...
  • מצב רוח טוב - זה תמיד כיף לעשות הכל ברוח טובה. באתם ליהנות!

וכמובן - חוזרים עם השלל!

איפה עוד ייצא לכם לאכול בתיאבון כל כך גדול את המטלות?

כל משתתף ומשתתפת יוצאים עם שפע של מתוקים נפלאים ונהדרים שאתם יצרתם ממש לבדכם. נכון, יש הדרכה ומסביב יש את כל ההוראות (אתם גם חוזרים עם מגוון מתכונים), אך את הכל אתם תצרו לבד, שכן אין דרך טובה ויעילה יותר ללמוד.

סדנת שוקולדים למתחילים מיועדת לכל מי שרוצה ללמוד, והיו מוכנים וערוכים לקראת שפע של מידע ושלל בישולים ותרגולים.

המטרה של סדנת שוקולד למתחילים היא לא רק ללמד כאן ולעצור בזה הרגע. החל מהרגע שתסיימו את הסדנה, תוכלו לפתח את הידע באופן עצמאי ולהגיע למחוזות שלא דמיינתם.

התוצאות יפתיעו אתכם – ובגדול.

אז למה אתם מחכים? השאירו פרטים

נשמח לארח גם אתכם בסדנה שכולה ניחוחות מהפנטים וטעמים ממכרים.

לאור הפניות הרבות, אנחנו מעדיפים שתצרו עמנו קשר דרך השארת פרטים ואנו כבר נחזור אליכם. מבטיחים שיחה אדיבה, חייכנית ומגוון מועדים לבחירה!

השאירו פניה

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה