Sweet Dreams

סדנת שוקולד לגיבוש עובדים

גיבוש עובדים בסדנת שוקולד

מנהלים? בעלי עסק? מתלבטים איך לגבש בין הצוותים השונים? בחלומות מתוקים נשמח לעניין אתכם בסדנת שוקולד שתעניק לכם חוויה בלתי נשכחת ועם טעמים מתוקים וממכרים.

צוות חלומות מתוקים הרכיב את סדנת השוקולד המושלמת ליום גיבוש עובדים.

עם משימות שוקולד מבדרות ומהנות, העובדים שלכם יחוו חוויה שוברת שגרה שתיצור זיכרונות משותפים ורגעים קומיים נהדרים.

הסדנה כוללת משימות בהן הצוותים צריכים להתחלק לזוגות וניתן גם לחלקם על-פי קבוצות. בדרך הזו אנו מעודדים תקשורת טובה יותר בין הקולגות לעבודה, מבליטים את העובדים שיודעים לקחת את המנהיגות בידיים, ומייצרים תחושת יוקרה ופינוק – בדיוק מה שכל עובד ועובדת היו רוצים לקבל מן העסק/ החברה.

מידע כללי על סדנת שוקולד לגיבוש עובדים

הסדנה עצמה אורכת כ-4 שעות, והיא כוללת חומרי לימוד תיאורטיים ומעשיים מרמה בסיסית קלה ופשוטה ועד לרמה בינונית-מינוס.

המטרה היא לא להעמיס יתר על המידה, אך גם לוודא שכל אחד ואחת מן המשתתפים ייצאו עם ידע אותו יוכלו ליישם במטבח שבבית כבר מן הרגע הראשון.

סדנת שוקולדים ליום גיבוש עובדים מועברת על-ידי מנחה מקצועית אשר מדגימה כל שלב ושלב, ולאחר מכן מעבירה את השרביט למשתתפים.

ניתן לערוך סדנה בתפירה אישית המותאמת לצורכי החברה. לנו יש את התבנית, אולם אנו ערוכים ומוכנים לדרישות משתנות המגיעות על-פי צורכי החברות ובתי העסק הפונים אלינו.

האם יש צורך להדגיש תחרותיות מסוימת לצורך הבלטת תכונות אצל העובדים? האם ישנם מסרים שתרצו להעביר דרך סדנת המתוקים? בכל שאלה פנו אלינו ונשמח לעמוד לשירותכם.

הכינו את העובדים

  • אמנם יום גיבוש עובדים הוא אירוע שבו כל אחד ואחת מן העובדים היו רוצים 'לדפוק הופעה' שקצת שוברת את השגרה של יום העבודה. אך סדנת שוקולדים ליום גיבוש עובדים היא מאורע קצת מלכלך. הדגישו בפני העובדים שלכם שמומלץ להגיע עם בגדים קלילים, נוחים והכי חשוב - כאלה שלא אכפת שיחזרו הביתה עם כתמי שוקולד ולכלוכים.
  • אין צורך בידע קודם - יש אצלכם עובדים שחוששים שמא הם לא ידעו כיצד לבצע את המשימות? אל דאגה, הדגישו בפניהם שמדובר בסדנת שוקולדים קלילה ברמה הבסיסית והפשוטה ביותר.

ואיך אפשר שלא לחזור עם השלל

עם תום 4 שעות הסדנה, המשתתפים יכינו מגוון רחב של קינוחים מפנקים ומשובחים.

כל הקינוחים שהעובדים יכינו, הולכים יחד איתם במשלוח מפנק ועם מארז יוקרתי.

למקומות עבודה המעוניינים במיתוג אישי, כדאי לדעת שחלומות מתוקים מאפשרת לערוך את המארז היוקרתי ולהטמיע בו את לוגו החברה ומשפט דוגמת מוטו או מסרים שהייתם רוצים להעביר במסגרת יום גיבוש העובדים.

מה יום גיבוש העובדים כולל?

סדנת שוקולד לגיבוש עובדים כוללת הסברים מקיפים על חומר הגלם קקאו, כיצד מייצגים שוקולד, מה הם מאפייני השוקולד, טכניקות עיקריות לבישול, כיצד מבדילים בין שוקולד איכותי ומשובח לבין שוקולד שנחשב לזול ופופולרי, סוגי שילובים של טעמים, צביעת שוקולד, שימוש בכלים בסיסיים לצורכי עיצוב, עבודה עם פרלינים, יצירת טראפלס, עוגות שוקולד מפנקות, טכניקות בסיסיות ליצירת סופלה מהסרטים, צלחות של קינוחים, טכניקות זילוף ועוד.

על התחרויות שנערכות במסגרת יום הגיבוש, נשמח לספר לכם באופן פרטני

השאירו לנו פניה

רוצים לקבל מידע נוסף אודות סדנת שוקולד ליום גיבוש עובדים?

השאירו לנו פניה באתר, ונציגי חלומות מתוקים ישמחו לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

השאירו פניה

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה