Sweet Dreams

שיווק קונדיטוריה ברשתות החברתיות

אחרי התלבטויות והתחבטויות רבות, ההחלטה נפלה – הגיעה העת לפתוח את הקונדיטוריה עליה תמיד חלמתם. את הכישרון יש, את הממון הצלחתם להשיג בעמל רב, והמוטיבציה? היא כבר בשמיים.

הקונדיטוריה נפתחה בקול תרועה רמה, אך כיצד הקונים והקונות ידעו על קיומה? נכון, אפשר לעשות יח"צ קלאסי עם ברושורים המחולקים לכל דייר השכונה והאזורים הקרובים, וודאי שפה לאוזן גם יביאו אליכם כמה וכמה מבקרים – אך רבותיי היקרים: אנחנו בעידן האינטרנטי, בתקופה שבה אם אתה לא נמצא ברשת, משמע אתה לא נמצא בכלל.

למה רשתות חברתיות?

אחת מן השאלות המרכזיות שעולות בשיווק עסקים בדיגיטל, היא למה דווקא לשווק ב-א' ולא ב-ב'. למה פייסבוק? למה אינסטגרם? למה לא גוגל? או אולי באפיק אחר?

הדבר משתנה בין עסק לעסק, אולם ההסבר באשר לשיווק של קונדיטוריות או כל עסק בתחום המזון הוא להלן:

האם הגולשים אמורים לדעת על קיומכם? אם כן, אז הם ידעו לחפש אתכם בגוגל, או את המוצר שלכם. מתי בפעם האחרונה חיפשתם אחר עוגה בקונדיטוריה?

אך מנגד, האם כאשר תגללו לכם להנאתכם בפיד בפייסבוק או באינסטגרם, ותגלו כי ישנו עסק חדש לממכר דברי מתיקה שממש נמצא סמוך לביתכם; תרצו לגשת אליו ולבדוק במה מדובר? תהיו בטוחים שכן 🙂

רשתות חברתיות עונות על פרט מאוד חשוב בשיווק: אנחנו מפרסמים את עצמנו כבדרך אגב אל הגולשים. מי שלא יודע למצוא אותנו, אנחנו נמצא אותו.

אין טוב מראות עיניים

אחד מן הפרמטרים החשובים ביותר בפרסום ברשתות חברתיות הוא היכולת שלנו למשוך את תשומת הלב של הגולשים.

אפשר להראות להם תוכן, אפשר להציג להם דילים שווים, אבל העין שלהם פשוט תשתעמם. יכול מאוד להיות שאפילו הם יראו אותנו וידלגו מבלי לשים לב למה שבכלל הצענו.

באוכל כמו שבאוכל, אנשים אוהבים שמעוררים אצלם את התיאבון. לכן חשוב למשוך את תשומת לבם בשבריר השנייה עם תמונה מעוררת תיאבון וכל שכן עם סרטון וידאו שעושה את העבודה.

די בסרטון אחד שמתמקד במאפים ובדברי המתיקה המרכזיים שלכם, שמציג אותם במלוא תפארתם ובתאורה הנכונה, כדי שכולם ירגישו שהם חייבים לחוות בדיוק את אותה החוויה.

איך עושים את זה?

החלק הקשה והמאתגר ביותר הוא תמיד שלב הביצוע.

צריך למצוא שני אנשי מקצוע שונים: האחד, אדם אשר יידע כיצד להפיק את הסרטון, לכתוב את התסריט המתאים, לצלם ולערוך כך שיתאים בדיוק למה שקהל הצרכנים מחפש וכן לרשתות החברתיות.

לצדו, יש למצוא את חברת השיווק או המשווק אשר יידעו כיצד להשתמש במדיה הזו לפרסמה לקהלים הנכונים באינסטגרם, בפייסבוק ובכל פלטפורמה חברתית שתימצא לרלוונטית.

מדובר במהלך שיווקי הלכה למעשה; מהלך שיווקי המצריך לא מעט היערכות מקדימה וכן כמובן תקציבים.

ההמלצה שלנו

אם אתם מחפשים מישהו שיודע לעשות גם וגם, אך לא מתפשר על אף אחד מן הצדדים, מישהו שיודע כיצד להנחות אתכם נאמנה בסבך המורכב של העולמות הדיגיטליים, אנו ממליצים על יובל מרום.

ליובל יש סוכנות להפקת סרטוני תדמית וייעוץ שיווקי בדיגיטל. הוא מלווה עסקים קטנים ובינוניים, ויכול להתאים בדיוק לשיווקה של הקונדיטוריה השכונתית שאתם עתידים לפתוח.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה