Sweet Dreams

שדרוגים למשלוח שוקולדים

דברי מתיקה היו ותמיד יהיו מתנה שכיף לקבל. הם נראים נפלא, משדרים יוקרה והטעם? אין איש שיוכל להתווכח עם מתנה נדיבה שעמוסה בשוקולדים, מאפים ושלל קינוחים שערבים לחך.

זו מתנה נהדרת שיכולה להתאים לרגל מגוון רחב של אירועים: ממתנה לרגל אי אלו שנות זוגיות יחדיו או שנות נישואין לבן או בת הזוג, דרך הוקרה לעובד או עובדת כשי לחג או לאור היותם עובדים מצטיינים, ועד למתנה נהדרת לחברים, מכרים ובני משפחה במועדים שונים.

נשאלת השאלה כיצד ניתן לשדרג אתה מתנה כפליים, ולהפוך את חבילת השוקולדים ודברי המתיקה לבלתי נשכחת, מרגשת ומפתיעה.

משלוח שוקולדים עם בלונים

כיום ניתן למצוא שפע של חנויות בלונים שונות שגם מספקות משלוחי שוקולדים יחד עם עיצובי בלונים קסומים ונפלאים.

אין מדובר 'סתם' בבלונים מנופחים שמעטרים את החבילה, אלא ממש עיצוב שנערך על-ידי אמן בלונים מקצועי. ניתן לבחור בין שפע של אפשרויו תעיצוב דוגמת כדור פורח של בלון ובתוכו בובה או פרח, ועד לשזירת בלונים בשלל צורות סבוכות, מורכות ומעוררות פליאה.

חנויות הבלונים השונות עורכות משלוחים באופן תדיר, וניתן להזמין זאת כהפתעה נהדרת לאדם קרוב הן עד למפתן הדלת והן עד למשרד.

משלוח שוקולדים עם פרחים

בלונים הם הפתעה צבעונית ומרהיבה, אך עם כל הכבוד, לטבע יש את אותו המענה עוד משחר ההיסטוריה, והוא מלווה בניחוחות מרעננים, נפלאים ומשכרי חושים.

אין כל ספק שהמתכון המוכר והידוע למשלוח שוקולדים משודרג, הוא כזה שמתלווה אליו זר פרחים חגיגי וצבעוני ובשזירה מקצועית.

כמעט שאין כיום חנות פרחים שאיננה מציעה משלוחי פרחים חגיגיים המלווים יחד עם דברי מתיקה שונים וטעימים.

השילוב המיוחד שבין פרחים לשוקולדים היה ותמיד יהיה מחווה רומנטית נפלאה, ודרך פשוטה אך מתוחכמת להוקיר תודה לאדם אהוב שהוא חלק מחיינו.

משלוח שוקולדים עם יין

ובכן, שילוב שכזה ניתן למצוא הן בחנויות בלונים והן בחנויות פרחים.

השילוב שבין שוקולד מובחר לבין יין טוב ומשובח, איננו חדש לאיש, והוא מתחיל בנראות מזמינה ומסתיים בשילובי טעמים נהדרים.

במה כדאי לבחור?

הבחירה עם מה לשלב את משלוח השוקולדים מתחילה קודם כל בהיכרות האישית שלכם עם מקבל או מקבלת המתנה.

ישנם אנשים שישמחו לקבל בלונים חגיגיים שיעטרו את החדר, וישנם מי שישמחו לקבל זר פרחים ריחני ומרענן. משלוח שוקולדים עם בקבוק יין או אלכוהול אחר לצורך הדוגמה, יכול להתאים יותר כ'מתנה לגבר', ואילו משלוח שוקולדים עם פרחים מטבע הדברים, יתאים יותר כמחווה רומנטית לבת הזוג.

יהא השילוב אשר תבחרו, אנו סמוכים ובטוחים שמקבל או מקבלת המתנה ישמחו בה וישמחו בכם שאתם חלק מחייהם.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה