Sweet Dreams

רעיונות למתנות לאישה

מציאת מתנה היא תמיד מלאכת מחשבת שמביאה עמה לא מעט התלבטויות ומחשבה מקדימה. הקו שמנחה אותנו הוא לעשות טוב על לבו או לבה של מקבלי המתנה, להפגין רגש ולהראות יותר מכול, עד כמה הם חלק בלתי נפרד מחיינו.

כאשר מדובר בבת הזוג אפשר בהחלט לומר שהאתגר הופך לכפול ומכופל. שפע של אפשרויות ושפע של הצעות; ואנו נותרים מבולבלים ומהוססים.

כאן הפשלנו שרוולים, שינסנו מותניים וריכזנו עבורכם מספר אפשרויות מדליקות למתנות נהדרות. היופי שבכל מתנה ומתנה הוא הפשטות הגדולה שטמונה בה.

מתנות פינוק

כלל ברזל הוא שמתנות פינוק תמיד מגיעות במארז.

אפשר לייצר מארז הכולל בתוכו מגוון רחב של אפשרויות ותפנוקים שונים לרבות שוקולדים מובחרים, דברי מאפה, סבונים טבעיים בעבודת יד, בקבוק של משקה אלכוהולי מבעבע ועוד מגוון עשיר של קרמים.

מארזים שכאלו זוכים לשם הפופולרי "מארזי ספא" ותוכלו לשלב בתוכם מגוון עשיר של אפשרויות שונות, ולעתים אפילו מבלי שתצטרכו לקשר בין הפריטים.

הם יוצרים מראה מרשים ויוקרתי, והם בהחלט יכולים להקל עליכם ביצירת מתנה בלתי נשכחת.

מתנות עם הקדשה אישית

נכון שברכה היא הקדשה אישית, אך אנחנו לא מתכוונים כאן לכרטיס רגיל.

כיום יותר מתמיד, ישנם מגוון אתרי מתנות שונים המציעים שפע של מתנות שונות עם אפשרויות להקדשה אישית בחריטה.

החל ממתנות פרקטיות לשימוש יומיומי, נניח בת זוג שאוהבת לבשל, ועד למתנות שהן יותר למזכרת ולקישוט, תוכלו לייצר חריטה אישית ולכתוב הקדשה שהופכת כל מתנה 'סתמית' לאחת בעלת נופח אישי.

עיצובי בלונים

כאשר אנחנו חושבים על בלונים, לרוב עולה לנו תמונה בראש כאילו והיה מדובר בבלונים שנרכשים בחנות הסמוכה לביתנו.

אולם ענף הבלונים השתדרג רבות וניתן להזמין שפע של סידורי בלונים בעיצובים מרהיבים ומשגעים.

סידור בלונים לחדר הוא הפתעה נהדרת שיכולה להתאים למגוון של אירועים החל ממחווה זוגית ובטח לבטח כאשר מדובר בימי הולדת.

הרפתקאה

מי אמר שצריך מתנה גשמית? לפעמים אלו הן החוויות שאנחנו צוברים שמתעלות על כל מתנה אחרת.

יום כיף בצפון הרחוק הוא בדרום, טיול שמאפשר לכם ולבת זוגכם להתנתק ולו ליום אחד.

מקווים ומאחלים שתמצאו בטיפים שריכזנו עבורכם את המתנה המושלמת 🙂

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה