Sweet Dreams

סדנת שוקולד לימי הולדת

יום הולדת בסדנת שוקולד

בואו נודה על האמת – לא משנה עד כמה ננסה להיות מקוריים בימי ההולדת, הרי שהעוגה תשחק תפקיד מרכזי. היא מפנקת, גדושה בכל הטעמים שחוגג או חוגגת יום ההולדת אוהבים, והיא גם נראית מעולה ומעוררת מיד את כל החושים.

יום הולדת הוא זמן נהדר לחגוג עם טעם מתוק, נפלא וממכר, ובחלומות מתוקים נשמח להזמין אתכם לסדנת שוקולד לימי הולדת שמתאימה לקבוצות וליחידים.

הקונספט שלנו

אתם יכולים להיות עם ידע קודם או אפילו לא להכיר ולו בקצת את עולמות האפייה; אתם יכולים לאהוב לאפות, ואתם גם יכולים לא להעלות בדמיונכם שאיי פעם תכינו לבד עוגה – אין זה משנה מיהו הקהל שמגיע אלינו, בחלומות מתוקים אנחנו מקפידים על סדנת שוקולדים שמותאמת אישית למשתתפות ולמשתתפים.

הקונספט שלנו בנוי באופן המותאם לרמתם של המשתתפים ועל-כן אנו גם מציעים סדנאות ליחידים. לאורך הסדנה מקבלים המשתתפים ידע מקצועי מן היסוד ועד לרמה בינונית (ותלוי בקצב גם אפשרי להגיע למתקדמים).

דואגים לאווירה

אתם יושבים וחושבים ושוברים את הראש על המתנה הבאה? אנחנו מציעים לכם מתנה שהיא חוויה שוברת שגרה!

סדנת השוקולד שלנו רצופה באינספור הפעלות מלמדות ומרעננות. אנחנו מבטיחים לכם חוויה שתשאב אתכם לתוך עולם האפייה. אנחנו יודעים מה אתם חושבים – אבל יש כאלה שזה פשוט לא בגנים שלהם. כאן אנחנו לא מציעים משהו שהוא אלגנטי או איטי ומשמים. אצלנו הסדנה מתחילה כבר מן הרגע הראשון עם המון לכלוך, הפעלות והכי חשוב טעימות!

במעמד הסדנה תקבלו סינר מטעמנו וביגוד שיאפשר לכם להתלכלך ולהתנסות בעולם האפייה מבלי 'לדפוק חשבון' 😉

את כל הסדנה ילוו בלונים ליום הולדת שיעטרו את עמדות ההכנה, מוזיקת רקע שמכניסה לאווירה וגם הפתעות מתוקות שמלוות את החוגג או החוגגת לכל אורך ההפעלה.

לקבוצות ויחידים

אתם יכולים לבחור בין כמה קונספטים שונים: ניתן לערוך את הסדנה בקבוצות כאשר אתם רוצים להגיע עם החברים, משפחה ומכרים. מנגד אפשר לערוך סדנה שמתאימה לזוגות, כאלו שרוצים להכניס קצת אווירה רומנטית. אם אתם מכירים את החוגג או החוגגת ויודעים שהם אוהבים לחוות את הסדנה לבדם, אפשר גם לימוד אחד על אחד או קבלת כרטיס השתתפות באחת מן הסדנאות הרגילות שלנו.

דברו איתנו

לא בטוחים איזו סדנה תתאים לחוגג או החוגגת? אם חיפשתם סדנת שוקולד לימי הולדת ואינכם בטוחים במה לבחור, השאירו לנו פניה, ויחד נבחר עבורכם את המתנה המושלמת!

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה