Sweet Dreams

סדנת מתוקים לגיבוש הזוגיות

כולנו יכולים להזדהות עם התחושה הזו, שהזוגיות שלנו פשוט נכנסה למעין מוד של 'טייס אוטומטי'. אנחנו יודעים לשאול כיצד עבר היום בעבודה, או מה אוכלים בערב, ובהחלט נהנים מסדרות משותפות. ומעבר לכך?

מתי בפעם האחרונה ממש התעמקתם בבן או בת הזוג? נכנסתם לשיחות נפש אמיתיות, כאלו שמזכירות את הדייטים הראשונים?

אין כאן אצבע מאשימה, וזה טבעי לחלוטין. אחרי הכל, גם להתרגל ליום יום עם בן או בת הזוג זו נקודת ציון מרשימה ונהדרת. בדיוק לשם זה נועד. המקום הבטוח שהוא כולו שלנו 🙂

אך בו-זמנית, חשוב שנהיה עם האצבע על הדופק ונחפש את הדרכים שבהן נוסיף מדי פעם פלפל אל היחסים.

סדנת מתוקים לחוויה שוברת שגרה

הסוד טמון בראש ובראשונה בחוויה שוברת שגרה, כזו שתגרום לכם לדבר עליה אחר, כזו שתאפשר לכם לחוות אירוע שהוא כולו שלכם.

בסדנת המתוקים שלנו, אנו שמחים להציע גם את האפשרות לסדנה פרטית המועברת על-ידי איש מקצוע.

הסדנה מתקיימת בתפאורה נהדרת שתכניס אתכם הישר אל תוך האווירה הקסומה של סודות האפייה והמתוקים. וכמובן שניתן לטעום את הכול, ולצאת עם השלל הביתה כדי להמשיך במלאכת הזלילה.

את הסדנה ניתן להעביר באופן אישי לחלוטין או יחד עם זוגות. המלצתנו האישית היא על סדנה אישית שתעניק לכם את המרחב הזוגי שלכם.

התאמה לסוגי אירועים שונים

אם חיפשתם אחר האפשרות להתאים את הסדנה ליום ההולדת של בן או בת הזוג, או אולי לשלב מסרים מסוימים סתם כהפתעה רומנטית, אתם בהחלט מוזמנים ליצור עמנו קשר מקדים.

במהלך הסדנה ניתן לערוך מגוון עיצובים עם שוקולדים ומתוקים שיכללו מסרים שונים והקדשות מלב אל לב.

אם יש לכם תמונה משותפת, הרי שניתן לשלוח אותה אלינו ואנחנו נדפיס אותה עם דפי סוכר וכך נייצר עוגה שהיא כולה שלכם!

זמן שכולו לעצמכם

לצד אלו, הסדנה גם כוללת זמן של ארוחת מתוקים ונשנושים שונים במהלכה תוכלו לשבת, ליהנות מן האווירה של בית קפה, רק שאתם הייתם אלו שניצחו בגאון על המטבח.

מומלץ לחלוטין לבוא אל הסדנה כאילו והתכוננתם לקראת דייט ראשון. וכאן למשל, נשמח להמליץ לכם על משחק קלפים עם שאלונים מצחיקים ומבדרים אשר יאפשרו לכם לערוך שיחה זוגית מעמיקה. נוכל לספר לכם על המשחק רבות, אך נשאיר את אור הזרקורים אליו: https://www.99ways.co.il/

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה