Sweet Dreams

סדנאות מתוקים לילדים? יש חיה כזאת!

או במילים אחרות – הכירו את סינרקידס, צוות של אלופים שיודע כיצד לערוך מגוון עשיר ורחב של הפעלות לילדים.

אנחנו כאן בחלומות מתוקים שמחים ונרגשים לערוך שפע של סדנאות בוטיק, אך עיקר ההתמחות שלנו טמון באנשים המבוגרים.

כיצד לוקחים ילדים קטנים ויוצרים להם חוויה של פעם בחיים עם מתוקים? זה וודאי נשמע קל ונוח – שוקולד, כמה כבר אפשר להסתבך?! לא ולא, מדובר בכל זאת בהפעלה שמטרתה היא לא רק לחגוג על השוקולד, אלא גם להפיק ממנו חוויה. להפיק ממנו זיכרון שהופך אט אט לזיכרון ילדות נעים וכיף.

עם מלאכת מחשבת נכונה, אפשר לקחת זאת למקום אחר ושובר שגרה.

סדנאות מתוקים בגובה העיניים

סינרקידס מתמחים ביצירת סדנאות לילדים שמטרתן לדבר למגוון רחב של גילאים שונים.

האם מדובר בסדנה אותה אתם מעוניינים לערוך לבני נוער? או שאולי לגילאי היסודי? ישנו הבדל משמעותי במורכבות המסרים הנלמדים במהלך הסדנה והאופן שבו מעבירים אותה.

בגילאים קטנים, הרי שמומלץ ללכת על דרך של חוויה קלילה, כזאת שלא מצריכה עדינות יתרה, ובכל זאת מוציאה שלל פרסים מרשימים, מתוקים וטעימים.

לאלו אירועים סדנה שכזו יכולה להתאים?

באתרה של סינרקידס הצוות המקצועי מכוון למגוון רחב מאוד של אירועים שונים, וככל הנראה שגם סדנת שוקולד לילדים תוכל להתאים לשפע של אפשרויות ואירועים משתנים.

האם מדובר בפסטיבל לילדים? הקמת עמדה לסדנאות מהירות של עבודה עם שוקולד, יכולה להפוך את הביקור בפסטיבל לחווייתי במיוחד עבור הילדים.

האם מדובר באירוע יום הולדת פרטי? לא תאמינו כיצד סדנה של מתוקים בשטח תעורר אושר גדול בקרב כל הילדות והילדים.

הסדנאות יכולות גם להתאים למעין יום כיף אותו ארגון רוצה לערוך עבור העובדים והעובדות שמתפקדים גם בעבודה מקבילה וקשה לא פחות – עבודת ההורות 😉 

התאמה אישית מלאה

סינרקידס כאן לצידכם כדי לאפיין את סדנת המתוקים בדיוק לפי מה שאתם רוצים.

החברה עובדת עם מגוון רחב של מנחים ומנחות מומחים בעבודה עם שוקולדים, אשר יוכלו להפוך את הסדנה לחווייתית ויוצאת דופן ברמתה ובאיכותה.

למידע נוסף ופרטים נוספים, בקרו באתר סינרקידס.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה