Sweet Dreams

משלוח פרחים בשילוב שוקולד ומתוקים

מעוניינים לקנות לאמא היקרה שלכם פרחים עם שוקולד איכותי ליום הולדת ולרשום לה עד כמה אתם אוהבים אותה? מעוניינת לקנות לחברה שילדה זר פרחים עם שוקולד שהיא הכי אוהבת? מעוניינת להביא לאירוע חגיגי ליום ההולדת זר פרחים ושוקולד לחבר טוב? הגעתם למקום הנכון. במאמר זה רשמנו עבורכם כיצד השילוב הקסום של פרחים ושוקולד אשר קיים כבר שנים ארוכות לאורך ההיסטוריה, ישמח גם את האדם היקר לכם.

השילוב הקסום – מתנה ופרחים

ישנם שילובים רבים אשר מצליחים להנעים ולהמתיק את החיים ברגעי האושר ולנחם ברגעים הלא פשוטים של העצבות. השילוב הראשון אותו אנו מעוניינים להציע לכם הוא שילוב דל קלוריות. שילוב שעיקרו זר פרחים עם ברכה שבתוכה הזמנה אל סדנת שוקולד מטריפה. טרם הרכישה חשוב לברר מהם אותם פרחים המתאימים ביותר לסוג האירוע ולאופי האדם ומה סדנת השוקולד המתאימה ביותר. נכון להיום ניתן לבחור סדנת שוקולד למתחילים או מתקדמים וכן סדנת שוקולד לזוג או ליחיד.

שילוב שוקולדי קסום

האפשרות השנייה שלכם היא להחליט על משלוחי פרחים לא סטנדרטים. כלומר על שילוב פרחים וסדנה העשויים משוקולד. מתנה זו מתאימה לאנשים שמאושפזים בבית החולים ואסור להם להחזיק בחדר זרי פרחים ולאנשים שמציגים את עצמם כמכורים לשוקולד. מתנה זו תהיה מורכבת משילוב של משוקולדים, ממתקים וסדנת שוקולד. יש לכם אפשרות לבחור זר אשר מכיל שלושים פרלינים של שוקולד איטלקי איכותי עטופים בצבעי ורוד וכחול או אדום וזהב עם ענפים, תפרחת וירק המחוברים יחדיו לזר. אפשרות נוספת היא מארז רטרו יפהפה שבתוכו בקבוק יין ופרלינים איטלקיים משובחים. לאותו זר מתוק של פרלינים משובחים או מארז ניתן להוסיף כרטיסיית סדנת שוקולד הכוללת מפגש של חמש שעות עם מומחית בתחום השוקולד.

משלוח מפנק אונליין

אם לפני כמה שנים רוב האנשים היו מגיעים לחנות הפרחים ולאחר מכן פונים אל ספק סדנאות השוקולד על מנת להרכיב חבילה אטרקטיבית כמתנה, דבר אשר גזל דלק, חניה, המתנה בתור והגעה בשעות הפעילות של החנות, כיום ניתן לבצע את הרכישה ואת המשלוח באמצעות האינטרנט. כאן יש לכם אפשרות לפנות לשני חנויות שונות, כאשר באחת תזמינו את אותו זר פרחים מפנק עם תוספות ובאחרת את השובר מתנה לסדנת השוקולד המפנקת אותה בחרתם עבור אותו אדם יקר או לפנות אל חנות אחת אשר תארגן לכם משלוחי פרחים ומתנה מפנקת. חסכוני ונוח יותר. 

קניה נעימה

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה