Sweet Dreams

משלוחי פרחים ומתוקים השילוב המושלם

משלוח פרחים ומתוקים הפכו לטרנד נפוץ בשנים האחרונות, נראה כי זו המתנה הטעימה והמרגשת שכל אחד ישמח לקבל, משלוח פרחים ומתוקים המהווים את השילוב המושלם למתנה המתאימה כמעט לכל אירוע.

ישנם חנויות ואתרי אינטרנט רבים המתמחים בתחום המציעים מגוון רב של מארזים ומבצעים משלוחי פרחים ומתוקים לכל חלקי הארץ וגם לחו"ל. 

איך להתאים משלוחי פרחים ומתוקים?

חנויות רבות ואתרי מכירות באינטרנט מציעים מארזים בהתאמה אישית, ניתן לבחור את סידורי הפרחים ולצרף את המתוקים שאתם אוהבים, תוכלו לבחור סידור ומארז לפי הסגנון הרצוי לכם כמובן שאפשר לצרף בלון או יין והקדשה אישית אשר תוסיף להתרגשות מהמתנה, משלוחי פרחים עם זרי מתוקים רצוי להתאים למקבל המשלוח ולאירוע, אם מקבל המשלוח הוא אדם אנין טעם החובב שוקולדים מיוחדים רצוי לבחור מתוקים מיוחדים אשר לא מוצאים בכל סופר כמו פרלינים בטעמים ובצורות מיוחדות.

למה משלוחי פרחים ושוקולדים הם מתנה מצוינת?

ישנם סיבות רבות למה כדאי לבצע משלוחי פרחים ושוקולדים לדוגמה:

ליום הולדת, ליום נישואין, ליום האהבה או סתם ללא אירוע מיוחד זר פרחים ומתוקים הם בחירה מהנה וייחודית במיוחד אם החוגגים אוהבים שוקולד, באמצעות משלוח פרחים ומתוקים מקבל המשלוח מופתע כאשר השליח עומד בפתח הדלת, משלוח שכזה מראה על הרצון לפנק ולהראות את אהבתכם למקבל המשלוח, משלוח זה מפעיל את כל החושים במיוחד את חוש הטעם.

ליולדת משלוח פרחים ומתוקים הפרחים ישמחו אותה ואת המתוקים תחלק למבקרים אותה.

משלוח פרחים ומתוקים מומלץ לשלוח כאות תודה והערכה למורים או לגננות, לאנשים שעובדים איתם ללקוחות או ספקים בחגים או באירועים מיוחדים, רבים שולחים פרחים אבל אם רוצים להיות מיוחדים תוספת המתוקים תעניק משהו שונה, מרגש וטעים יותר, לאחר שהפרחים יבלו ניתן לשמור את המתוקים וליהנות מהם לזמן רב יותר.

מתי תרצו לרכוש מארז פרחים עם מתוקים?

משלוח פרחים עם מתוקים הינה מתנה רומנטית המתאימה לימים מיוחדים כמו יום האהבה יציאה לדייט מיוחד, הצעת נישואין, אירוסין, או סתם ללא כל סיבה כאשר רוצים להביע אהבה בצורה רומנטית.

פרחים ומתוקים מתאים לשלוח כמתנה לחגים, מי לא אוהב לקבל מתנה חגיגית וטעימה לכבוד החג, אם זה לבני המשפחה, חברים או לעובדים בארגון, או לחבר אשר קודם בעבודה כדי להביע את הערכה ולאחל הצלחה.

משלוח פרחים ומתוקים מתאים לעידוד חבר או קרוב, משלוח לקראת גיוס או שחרור מהצבא ועוד, לא חסרות סיבות למשלוח פרחים ומתוקים.  

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה