Sweet Dreams

מה הן האטרקציות המומלצות ביותר לבילוי בצפון

אטרקציות בצפון הארץ

רבים שרוצים לצאת עם בן או בת הזוג ליום כיף בצפון, או קבוצת חברים החוגגים יום הולדת או סתם יום כיף של חברים מחפשים לעשות משהו במשותף כדי להפוך את היום ליום חווייתי עם פעילות משותפת מגבשת ומהנה. ביקור ביקב מומלץ בצפון למשל זו אחת הדרכים לבלות עם החברים או בת הזוג ואפילו מתאים למשפחות. מה הן הפעילויות הנחשקות ביותר בצפון הארץ? 

פעילויות בטבע

ישנם קבוצות חברים, זוגות וגם משפחות הנהנים לבלות בחיק הטבע. לעשות קמפינג בטבע זו חוויה קלילה וכיפית, דורשת מעט תכנון מראש למי שלא רגיל לעשות קמפינגים ומי שרגיל כבר מוכן עם ציוד מראש כמו ערכת קפה, ערכת תבלינים, כלים מתכלים או כלים רב פעמיים מפלסטיק שניתן לשטוף ולעשות בהם שימוש חוזר ועוד. בדרככם ליעד, עשו מספר עצירות בדרך בנקודות תצפית מעניינות ומקמו את האוהלים שלכם במקום מוצל במידת האפשר, זה יקל עליכם מבחינת החום במיוחד בחודשי הקיץ הלוהטים. 

פעילויות תרבות

סיור יקבים בצפון הארץ או סיור בגלריות אמנות יכול להיות חוויה מעניינת שמתאימה למשפחות, קבוצות וזוגות. אם אתם בעלי עניין לעולם היין, תוכלו לבקר ביקבים שונים ומגוונים בצפון, לטעום יינות שונים ובעבור הילדים זה סיור למידה על תהליך ייצור היין. ישנם יקבים הממוקמים בסמוך לכרם מה שמשלב את הטבע עם נופי הכרם ברקע  לחוויה ייחודית ופסטורלית.

פעילויות מים

שייט קייקים בירדן היא אחת האטרקציות המהנות ביותר בעיקר בחודשי הקיץ החמים. שיחשוך במי הירדן הצוננים בשילוב לפעילות ספורטיבית מהנה לכל המשפחה היא דרך מרעננת להעביר יום עם כל המשפחה. 

פעילויות ספורט

ישנם הנהנים מרכיבה על אופניים וישנם הנהנים מרכיבה על סוסים, תוכלו למצוא שפע פעילויות ספורטיביות בצפון הארץ לכל גיל ולכל קבוצה. בדקו לפני ההגעה למקום אם צריך להזמין מקום מראש והתאימו את ההגעה לפי כמות המשתתפים. פעילויות ספורטיביות יוצרות אווירה משעשעת ומגבשת. 

אתם תמיד יכולים לשלב בין פעילויות ולא תמיד חייבים לדבוק רק בפעילות אחת ליום. תיצרו חוויה המתאימה לכל המשתתפים כדי שכולם ייהנו יחד. 

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה