Sweet Dreams

מגשי אירוח – פתרון נפלא לקינוח!

קינוחים במגשי אירוח? יש חיה כזאת

אין דבר מהנה יותר מלראות כיצד האורחים שלנו מתענגים ונהנים משפע של מאכלים מזמינים, משביעים ומשובחים.

לצד המנות העיקריות, נושא מרכזי חשוב לא פחות הוא איך לא – שפע הקינוחים שמשלימים את החסר ונותנים את הקונטרה אל מול שפע המאכלים המלוחים והנהדרים.

עם זאת, בניגוד לבישול, הרי שהכנת קינוחים ודברי מתיקה היא מלאכה הרבה יותר מורכבת, וכזו המצריכה זמן פנוי, ידע נרחב ודיוק. די בטעות אחת קטנה, כדי שכל הקינוח לא יצלח, ואנו נשאר מתוסכלים ומותשים.

בסדנת השוקולד של חלומות מתוקים, נשמח ללמד אתכם את הידע הבסיסי הנדרש כדי להבטיח שכל קינוח וקינוח ייעשו על הצד הטוב ביותר, וייצאו בדיוק כמו אצל השוקולטיירים המקצוענים. אך אם אין לכם את הזמן הנדרש לצורך מלאכה מורכבת ועדינה זו, הרי שכאן נשמח להביא לכם פתרון נפלא וטעים לא פחות!

מגשי אירוח של שוקולד וקינוחים

"מגשי אירוח? סיריאסלי? זה הכי טוב שאתם יכולים להציע?", אז קחו אוויר והסירו דאגה מלבכם. זה פתרון נפלא שצריך להתחיל להכיר וליישם.

ענף הקייטרינג כבר מזמן לא מציע רק עמדות הגשה של מאכלים חמים שונים הישר מן הקדרה אל הצלחת, וכיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של מגשי אירוח טעימים ומרעננים, עם בישולים וקינוחים משובחים.

הבחירה היותר מוכרת היא מגשי אירוח שכוללים מגוון רחב של ירקות ופירות שטופים ומצולחתים. ועם זאת, התקופה האחרונה בה נגיף הקורונה שיבש לחלוטין את ענף האירועים, תחום מגשי האירוח החלו לפרוץ כשהם נחשבים לקייטרינג איכותי לחתונה קטנה, ופתרון מעולה עבור כל אירוע ומסיבה עם כמה עשרות מוזמנים בלבד.

אך לא לשם כך התכנסנו כאן היום, וברצוננו לדבר אתכם על תחום מגשי האירוח למתוקים וקינוחים! כאן בדיוק כמו פירות שטופים ומזמינים, הקינוחים יכולים להגיע בשלל גדלים, צורות וצבעים.

קינוחים מוקפדים ומזמינים

חוששים מן הנראות? ייתכן מאוד שתופתעו לגלות שדווקא מגשי אירוח לקינוחים מביאים עמם שפע של עיצוב והשקעה שמצטלם נהדר ושמעורר את בלוטות הרוק רק מלהסתכל מרחוק.

מגשי האירוח יכולים לכלול עוגיות, עוגות, רטבים לתוספת ושלל פירורים קראנצ'יים של בוטנים, פקאן ועוד המון המון הפתעות.

אפילו לא תצטרכו להוציא את הקינוחים מתוך מגשי האירוח. חברת קייטרינג מקצועית המתמחה במגשי אירוח, תספק לכם את הנראות המושלמת שפשוט אפשר להביא לאורחים אחד לאחד, ללא שום התערבות וללא שום מאמץ.

כיום, לאור הצורך בשמירה על היגיינה קפדנית, חברת קייטרינג איכותית יודעת לספק מגשי אירוח אישיים ופרטיים – כל קינוח מותאם עבור כל אורח ואורחת.

העיצוב האלגנטי והמוקפד יקנה לאורחים את תחושת היוקרה שהם מחפשים. לא צריך להזיז הרים וגבעות בשביל קינוח שקוצר מחמאות. מספיק עיצוב נקי ומזמין, קינוחים משובחים כיד המלך, וכמובן הקפדה על אפייה ובישול שוקולד ברמה הגבוהה ביותר – כדי שהאורחים שלכם ייהנו מאירוע בלתי נשכח.

האורחים שלכם ילקקו את האצבעות

לא מצאתם זמן לעמול ולעבוד על הקינוחים עבור האורחים?

עתה הכרתם פתרון פלאים שפשוט המתין כדי להתגלות. אנו מזמינים אתכם לבקר באתר של קייטרינג תמרים, חברה מעולה עם אנשים נפלאים, ומאכלים וקינוחים בטעמים מפתיעים.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה