Sweet Dreams

מארזי מתנה גדושים בדברי מתיקה

כאשר אנחנו מחפשים אחר המתנה המושלמת לאנשים היקרים לנו מכול, הדבר עלול להתברר כמלאכת מחשבת של ממש. כזו שבהחלט יכולה להצריך מאתנו לא מעט משאבים ואנרגיה.

כיצד מוצאים את המתנה המושלמת לאדם אהוב? ומה יאפשר לנו להראות זאת באופן חד וברור? אז וודאי הבנתם שאם אתם כבר בחלומות מתוקים, אנחנו פשוט חבר'ה שמשוחדים כלפי שוקולדים טעימים ומשובחים 🙂

וכמובן, שאי אפשר לפנק אדם במתנה הכוללת דבר מתיקה אחת קטנטן; עלינו לחשוב בגדול, עם שפע, לצוות מגוון של ממתקים שונים ומשובחים יחדיו במארז מתנה חגיגי ויוקרתי.

כאן בחלומות מתוקים נשמח לחלוק אתכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם למצוא את מארזי המתנה המשובחים והטובים ביותר. 

את החיפוש רק נאמר, כדאי בהחלט לערוך קודם כל בשוגליז בוטיק המתנות של ישראל, ובו תמצאו מגוון עשיר ורב של מארזי מתנה מרהיבים ביופיים, במחירים אטרקטיביים ומשלוחים מהירים.

מארז מתנה - מתאים לכל אירוע?

אחת מן השאלות המרכזיות ביותר הפוגשות אותנו בחיפושנו אחר מארז מתנה הוא השאלה הטבעית: האם מדובר במתנה האידיאלית עבור מקבל או מקבלת המתנה? או שמא עלינו לחפש אחר מוצר מסוים? אולי דבר מה שיביא תועלת? או יענה על טעם אישי?

היופי שטמון במארזי מתנה הוא ביכולת שלהם להתאים לכל אירוע ולכל חוגג וחוגגת. הם יכולים להתאים לימי הולדת, הם הפתעה נהדרת לעובד או עובדת מצטיינים, אלו הן מתנות שמתאימות במיוחד לחגים ולמועדים – ולמעשה הן יכולות למצוא את מקומן ברגעים קטנים ואישיים וברגעים מרגשים והמוניים כאחד.

שילובי שוקולדים שונים

ישנם שפע של מארזים ואפשרויות, כאשר מארזי מתנה עם שוקולדים יכולים תמיד לקלוע לטעמם של כל אחד ואחת.

שוקולדים מגיעים בשלל מוצרים שונים, אלו הם יכולים להיות שוקולדים אותם אנו מכירים מן החנויות הפופולריות השונות דוגמת רשתות השיווק ומרכולים, ואלו הם יכולים להיות שוקולדים מובחרים אשר אינם בתפוצה נרחבת ומביאים עמם טעמים עשירים ובעלי נוכחות.

מומלץ תמיד לשלב בין שוקולדים שונים, כאשר אחד מן ההיבטים אשר יכולים להכתיב לכם את הבחירה במארז המתנה המושלם הוא השילוב שבין השוקולדים היוצר טעמים מגוונים ונראות מרהיבה לעין.

אינכם חייבים להתמסר אך ורק לשוקולדים מובחרים, ואפשר לשלב ביניהם לבין שוקולדים פופולריים שכולנו אוהבים ומכירים.

משתלב נהדר עם אלכוהול

מארז מנופח בדברי מתיקה שונים זה נפלא, אך כאשר מבקשים להפוך אותו למעט יותר אלגנטי ומגוון, הרי שניתן ואף רצוי לשלבו עם שתייה חריפה אנינה המשלימה את מנעד הטעמים.

במארזי ממתקים רבים תוכלו למצוא את האפשרות לשלבם יחד עם שתייה חריפה דוגמת וויסקי טוב, או יין מבעבע. למי מכם המבקש למצוא את האלכוהול העממי האהוב והמוכר, הרי שגם ניתן למצוא שלל מארזי המשלבים בין דברי מתיקה, פיצוחים ובירות שונות.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה