Sweet Dreams

כותבים ספר בישול? יש לנו המלצה

מוצאים את עצמכם משרבטים את המתכונים שלכם על גבי נייר בכל פעם? או אולי בני המשפחה והמכרים מהללים את המאכלים שלכם ופשוט דורשים הוראות מפורטות בכל פעם מחדש?

ייתכן מאוד שלכישרון שלכם מגיע לקבל את קדמת הבמה, והוצאת ספר מתכונים ובישולים יעניק את אור הזרקורים המושלם למשימה.

למי אנחנו מכוונים את הספר?

ישנן בעיקרון שתי אפשרויות שעומדות על הפרק:

האפשרות הראשונה: כתיבת והפקת ספר בישול ומתכונים בשביל עצמנו. אולי מספר עותקים שנרצה בשביל הזיכרונות ובשביל מתנות לחברים ומכרים.

האפשרות השנייה: כתיבת והפקת ספר מתכונים שנועד לציבור הרחב. במקרה שכזה יהיה מדובר ממש בהוצאה לאור לכל דבר ועניין.

התהליך

בין שאנחנו בוחרים להוציא לאור ספר לצרכים אישיים, ובין שאנו עושים זאת כדי להפיץ את הספר בקרב הרשתות השונות, הרי שישנם דגשים שונים שצריכים לעבור תחת ידם המקצועית של מומחים להוצאת ספרים לאור ולתהליך המקדים הכרוך בדבר:

הגהה

פעמים רבות נרצה לתאר את המאכל, להכניס את הקוראים אל תוך האווירה.

אם החלטתם לכתוב את הספר באופן של הוראות ברורות הרי שזהו דבר אחד, אולם אם מדובר במעין סיפור קצר שמלווה כל מתכון, הרי שחשוב לבצע מעבר מדוקדק על-ידי איש מקצוע, ולוודא שאכן הכל תואם את ההנחיות של האקדמיה ללשון עברית.

עיצוב הספר

עיצוב הספר כולל את הכריכה ואת העיצובים הפנימיים על-פי המתכונים השונים.

ספרים רבים מתהדרים בגרפיקה ובאיורים שונים, ועל אחת וכמה וכמה כאשר מדובר בספרי בישול עם שפע של מאכלים ודברי מתיקה שונים.

עימוד

מלאת עיצובו של הספר מכינה אותנו לקראת שלב העימוד.

מדובר במלאכת מחשבת של ממש, ובה אנחנו משלבים בין טקסט לתמונה. העימוד הוא חשוב וצריך להתבצע תוך הקפדה יתרה על נוחיות הקריאה.

אנו רוצים שהקוראים שלנו ייהנו מן הספר, יצרכו את המידע בו, ויפיקו ממנו את המירב.

דפוס והפצה

קצרה היריעה מלפרט על כלל השלבים, אולם אחד מן המרכיבים החשובים הוא הדפוס של הספר, הבחירה בין כריכה קשה לרכה, איכות ההדפסה והפקת ספר שפשוט כיף לקרוא ולעיין בו.

שלב ההפצה כמובן, שמור לאלו אשר מבקשים להביא את ספרם אל חנויות הספרים, והוא נעשה עם משרדי יחסי ציבור ומשווקים מוסמכים המצויים בקשר עם חברת ההוצאה לאור.

היכן אוכל להוציא את הספר שלי לאור?

לכל מי מכם שמחפש אחר הוצאת ספרי בישול לאור, אנו ממליצים בחום על ליתם הוצאה לאור.

ליתם, מנוהלת על-ידי ענת אומנסקי, סופרת ילדים, מעמדת ספרים ומעצבת גרפית. למידע נוסף בנושא אנו ממליצים לכם לבקר באתר, ולהתרשם מן הספרים השונים שיצאו לאורך הזמן, ומי התהליך.

ליתם מומחים בהוצאת ספרים לאור הן לצרכים אישיים והן לצרכים מסחריים ושיווק הספרים ברשתות השונות.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה