Sweet Dreams

יוצרים ולוג אוכל? הנה כמה מוצרים שתוכלו להיעזר בהם

היי לכם וולוגרי אוכל שאפתניים באשר הם. החלטתם לצאת אל ההרפתקה המרגשת וליצור ולוג אוכל שהוא כולו שלכם? המון מזל טוב! ואחד מן הרכיבים המרכזיים 😉 לוולוג אוכל מצליח הוא מוצרי צילום איכותיים שיאפשרו לכם ללכוד את הרגעים מעוררי התיאבון, ותשקף את הקולינריה הגבוהה גם עבור הצופים והצופות שלכם.

כדי לעזור לכם להתחיל, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיאפשרו לכם לצאת אל הדרך.

כמובן ש... מצלמה

בראש ובראשונה אתם מוכרחים להשקיע במצלמה איכותית. בעוד שסמארטפון הוא פתרון מעולה כאשר הדבר מתגבש כתחביב שהולך ומתעצם, הרי שאם אתם רוצים לשדר את עצמכם אל עבר הקהל הרחב ולצבור אוהדים, הרי שאתם חייבים להציג הכל בצורה איכותית וברזולוציה גבוהה.

מצלמה ייעודית תיקח את הוולוג שלכם אל השלב הבא, וזכרו שכאשר אתם באים 'למכור' אוכל טוב, הרי שאין תחליף למראה עיניים.

חפשו אחר מצלמת DSLR או מצלמה ללא מראה עם רזולוציה גבוהה, ביצועים טובים ובתאורה נמוכה.

בין האפשרויות הפופולריות ניתן למנות את Canon EOS M50 Mark II, Sony A6400 או Panasonic Lumix GH5.

דגמים מצוינים ובמחירים מעולים תוכלו למצוא כאן

חצובה

יציבות היא מילת המפתח באיכות הצילום, ובמיוחד כאשר אתם מבקשים לערוך צילומי תקריב או כל שכן לצלם את עצמכם מכינים את האוכל.

הקפידו על חצובה טובה ואיכותית המאפשרת כיוונון לכל מיני תצוגות שונות.

חצובה איכותית תשמור על המצלמה שלכם, וחשוב להקפיד על אחת איכותית שלא חלילה תפיל אתה מצלמה ותוביל למפח נפש גדול.

מיקרופון חיצוני

עם כל הכבוד למיקרופון שמגיע בילד-אין במצלמה, אל תראו בכך כנושא לפשרה.

אל תתעלמו מאיכות השמע, ודעו שקהל היעד שלכם יעדיף סאונד טוב על פני נראות גבוהה. בעוד שאפשר להתפשר על נראות, הרי שסאונד צורם לאוזן פשוט יבריח את הצופים שלכם.

מיקרופון איכותי חיצוני יכול להתחבר אל המצלמה, וישנם גם מיקרופונים אלחוטיים נהדרים שיוכלו לספק לכם את הניידות המושלמת בשביל להתרוצץ בנוחיות במטבח.

תאורה

כדי שהאוכל שלכם ייראה מושלם (ואנחנו יודעים שהוא מושלם), הוא מוכרח להתהדר בתאורה שהולמת את מעמדו.

אור טבעי הוא פטנסטי, אך אם אתם מצלמים בבית או בשעות הערב, הריש אתם מוכרחים להשקיע בתאורה שתספק אור אחיד ומפוזר, ושתבטל את הצללים המקשים על נראות האוכל.

תאורה טובה תאפשר לכם להציג את האוכל ואת כלל התפאורה בצבעים בוהקים וברורים.

ואת כל הפתרונות הללו תוכלו למצוא ב-View Center המספקת שלל מוצרים המותאמים במיוחד לוולוגרים.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה