Sweet Dreams

השימוש של סכיני מטבח בסדנאות שוקולד

סדנאות שוקולד הם חוויה מהנה, טעימה ובעיקר מתוקה. אחד מהאביזרים שכדי שיימצאו אצלכם במטבח ויעזרו לכ ליצור חווית בישול מפנקת במיוחד הוא שימוש של סכיני מטבח בסדנאות שוקולד.

מבשלים חוויה עם שימוש של סכיני מטבח בסדנאות שוקולד

בין אביזרי המטבח השונים, אחת הכלים השימושיים ביותר שלמעשה, נמצאת לצידנו במטבח, בסדנאות הן סכיני המטבח. סכיני המטבח המקצועיים משמשים וייעודים לשימושים שונים לשם חיתוך בשר, דגים, גבינות, ירקות ואף סכין שף רגילה. הסכינים אשר עשויות מפלדה איכותית ואף בעלת להב איכותית חוסכת לנו זמן ומאפשרת לנו דיוק בזמן הבישול והסדנה ויכולת שליטה מלאה במטבח בחיתוך חמאה רכה לעוגה, לחיתוך קוביות מושלמות של בראוניז ועוד. לשוקולד טעמים ומרקמים שונים, ניחוחות שונים שמספרים סיפורים צבעוניים שיוצרים את החוויה בסדנאות שוקולד השונות.

לכן, חשוב לבחור סכיני מטבח איכותיות שיביאו לחוויה מושלמת ולעשיית קינוחים ושוקולד שיחברו בניכם ויעצימו את הרגשות שלכם. תחילה כדי להגדיר התקציב, לברר על יצרני סכינים ואף סכיני שף איכותיים אשר מוצעים בשוק – אל תתביישו ליצור להם העדפה מסוימת לסוג סכין מטבח איכותית. השוקולדים שלכם שווים הכל. בנוסף, התאימו את הסכין שלכם לצורך שלה בשימוש בסדנאות שוקולד השונות. יש כאלה שיעדיפו להשתמש בהן בשביל לסדר צלחות יפיפייה לשוקולדים או כאלה שיעדיפו להשתמש בה לקישוטי הקינוחים והשדרוגים הקטנים בשוקולדים. זכרו כי משקל הסכין עדיפה להיות מותאמת לנוחיותכם ושתאחזו בה בצורה נכונה בשל ההיצע המגוון של הסכינים המגיעים בדגמים ועיצובים שונים ועשויים מחומרים שונים.

Sweet Dreams וסדנאות שוקולד

עולם השוקולדים מהווה עולם מלא ניחוחות מתוקים, טעימים ממכרים שמרעננים ומחממים את הלב. כשאנו מפנטזים על סדנאות שוקולד כדאי לדעת כי מתקיימות סדנאות שוקולד לכל הגילאים, לרוב, החל מסדנאות שוקולד למתחילים ומתקדמים, ליחידים ולזוגות ועד לגיבוש עובדים. השוקולד הוא חומר גלם נפלא, ממכר עבור כל מי שמעוניין להתנסות, להכיר שוקולדים איכותיים, לגלות על שוקולטיירים מקצועיים, ללמוד שילובים מרתקים בטעמים שונים ולשלוט בעולמות הבסיסיים של עולם השוקולד ולהנות מיצירתיות הפרטית שלכם ולצאת לחוויה חדשה  – סדנת שוקולד היא מה שאתם מחפשים. 

כיצד שומרים בצורה נכונה על סכיני המטבח

בשביל לשמור בצורה נכונה על את איכותו של הסכין בזמן סדנאות השוקולד או בכלל בזמן הבישול במטבח, חשוב לשטוף את הסכין בעזרת סבון ומים ולא להכניס אותה למדיח כלים, בו בזמן חשוב להקפיד על שטיפת סכיני מטבח לאחר השימוש בהם בכדי למנוע הופעה של כתמים ונקודות חלודה אשר עלולות להיווצר על השכבה העליונה בלהב הסכין. יחד עם זאת, חשוב להקפיד על בחירת משטח עבודה מתאים בזמן השימוש בסדנאות השוקולד. סכין חדה בהתאמה אישית בעלת אחיזה נוחה, משקל נכון וגודל מתאים מקלים מאוד על השימוש בה ותאפשר חיתוך מדויק ומהיר בעבודה נוחת להכנת השוקולדים, תגרום להנאה, תוציא ממכם את היצירתיות בסדנה ויותר מכך, בחירה נכונה של סכין תלווה אתכם לעוד שנים אורכות. 

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה