Sweet Dreams

גיבוש עובדים מתחיל בחוויה

החיפוש אחר הקונספט המושלם לגיבוש העובדים, מוביל אותנו לא אחת אל הפתרונות איך נאמר… המוכרים והידועים. מסעדה? ובכן ברור, ואל לנו להתפשר על כך. אוכל היה ותמיד יהיה הדבר העיקרי. אך לצד זאת ישנם עוד מגוון דברים שיכולים לאפשר לנו לצאת לרגע מן השגרה הרגילה.

ימי גיבוש לרוב מתרכזים בטיול יום במקום מסוים, ולאחריו מסעדה. סיימנו עם המסעדה? זוהי העת לשוב הביתה או ללכת אל בית המלון.

האם מדובר ביום גיבוש לא טוב? חלילה וחס! מדובר כאן בהשקעה של סכומים בלתי מבוטלים, וחוץ מזה שכל הכבוד לכם על כך שאתם נוקטים ביוזמה כזאת. אין אף חוק שמורה על אף אחד לערוך יום כיף וגיבוש לעובדים.

אולם אם כבר בחרתם לערוך יום גיבוש, כאן נשמח לחלוק אתכם מספר טיפים שיאפשרו לכם לקחת אותו אל השלב הבא.

לייצר חוויה משותפת

חוויה משותפת היא שם המשחק בהפקתו של כל יום גיבוש עובדים.

נסו לחשוב על אירועים או אטרקציות שמאפשרים לכם ליהנות מחוויה מסוימת. למשל, ניתן לקחת את העובדים ליום ספא (ותמצאו כאן אחלה של דילים) ובמסגרתו אתם תיהנו מיום שכולו פינוק ורוגע. ניתן גם לקחת את העובדים ליום בילוי אקסטרים עם נסיעה בג'יפים שטח 4 על 4 ועם שלל עצירות באזורים פסטורליים.

תוכלו למצוא כל כך הרבה אטרקציות שיוצרות חוויה. הטיול הרגלי הוא בהחלט חוויה משותפת, אך כאשר אתם שוברים את השגרה עם אירוע שהוא שונה, גם מן הטיולים שהעובדים עורכים עם ילדיהם בסופי השבוע, הרי שאתם יוצרים כאן יום שכולו כיף אמיתי.

סדנאות מלמדות

סדנאות הן דרך נפלאה לייצר חוויה לעובדים, ותוך כדי כך גם להעשיר אותם בידע חדש.

כך למשל נוכל להציע לכם את שירותינו עם סדנאות שוקולד נהדרות ומתוקות, בהן העובדים ילמדו כיצד לטפל בשוקולד ולו ברמת המתחילים.

לא תאמינו עד כמה תוכלו לשדרג את הארוחות שבבית, והילדים יהנו ממומחי שוקולדים שיודעים דבר ושניים בהכנת מתוקים.

סדנאות ניתן לרתום למגוון רחב של צרכים. יש לכם הורים רבים בקרב העובדים? הרי שניתן לערוך יום כיף פרטני להורים העובדים בחברה עם הרצאה של מדריך הורים למספר שעות. והחבר'ה שללא ילדים? סדנה אחרת שתלמד אותם בנושאים מלמדים ושוברי שגרה כמו שזירת פרחים.

התאמה אישית מלאה

הכי חשוב, הקפידו להתאים את יום הכיף והגיבוש אל העובדים שלכם.

אתם כמנהלים ומנהלות מכירים את העובדים שלכם הכי טוב. חשבו היטב על הדברים שיעשו להם טוב, והיו סמוכים ובטוחים שכולם יהיו מרוצים.

מיני מתוקים

לקוחות ממליצים

ליאת אמיר
ליאת אמיר
קרא עוד
אני ובן זוגי באנו לסדנה שקניתי לו כהפתעה לקידום חשוב שהוא קיבל בעבודה. חוויה נפלאה שקשה לתאר במילים. אנה הדריכה אותנו בכל כך אהבה ומסירות, הפגינה המון חשק וראו שהיא עושה את זה מכול הלב. יצאנו מרוצים, ועם שפע של ידע בהכנת מתוקים.
דניאל מורג
דניאל מורג
קרא עוד
אנחנו ועוד כמה חברים החלטנו שאנחנו רוצים למצוא בילוי קצת שונה, משהו שלא עושים בדרך כלל. האמת? אחרי שעשינו פעם אחת את סדנת השוקולדים של אנה, אנחנו כבר חושבים להפוך את זה למסורת קבועה מדי שנה :)
אריק נגרונוב
אריק נגרונוב
קרא עוד
אנחנו חברה קטנה ומשפחתית. ובגלל שאנחנו חברה כל כך בטיקית, לפעמים זה קצת 'יושב עלי' אם העובדים לא מראים יחסי חברות קרובים אחד עם השני. נרשמתי לסדנת המתוקים לגיבוש עובדים של אנה, ואני רוצה להמליץ בחום. וואו איזו חווייה. פייר? הייתי סקפטי קצת בהתחלה. מפרגן בהמון אהבה.
איווט קפלטי
איווט קפלטי
קרא עוד
יש לי ידע מאוד רחב במתוקים, אך החלטתי שאני רוצה להרחיב את הידע הקיים ולהביא את עצמי לדרגות ורמות חדשות. אנה ערכה איתי קורס פרטי, ותוך מספר שעות יצאתי עם ידע שלא הצלחתי לרכוש לאורך שנים ארוכות. תודה רבה על הכל!
הקודם
הבא

סדנאות

השאירו פניה